والپیپر دخترونه چیست

والپیپر یا پس‌زمینه (همچنین به عنوان پس‌زمینه دسکتاپ، تصویر دسکتاپ یا تصویر دسک‌تاپ در رایانه‌ها نیز شناخته می‌شود) یک تصویر دیجیتالی (عکس، طراحی و غیره) است که به عنوان پس‌زمینه تزئینی یک رابط کاربری گرافیکی بر روی صفحه‌نمایش رایانه، تلفن هوشمند یا رایانه استفاده می‌شود. دستگاه الکترونیکی دیگر در رایانه، تصاویر پس زمینه به طور کلی روی دسکتاپ استفاده می شود، در حالی که در تلفن همراه به عنوان پس زمینه برای صفحه اصلی عمل می کنند. اگرچه اکثر دستگاه‌ها دارای یک تصویر پس‌زمینه پیش‌فرض هستند، دستگاه‌های مدرن معمولاً به کاربران اجازه می‌دهند تا به صورت دستی تصویر پس‌زمینه را تغییر دهند.

اصطلاح "تصویر زمینه" در ویندوز مایکروسافت قبل از ویندوز XP استفاده می شد (در ویندوز XP و بعد از آن، "پس زمینه دسکتاپ" نامیده می شود). در همین حال، macOS از آن به عنوان "تصویر دسکتاپ" یاد می کند. در سیستم‌های قدیمی‌تر که اجازه می‌دادند الگوهای تکراری کوچک به‌عنوان تصاویر پس‌زمینه تنظیم شوند، از اصطلاح الگوی دسکتاپ استفاده می‌شد.

  

والپیپر دخترونه یا پس‌زمینه (همچنین به عنوان پس‌زمینه دسکتاپ، تصویر دسکتاپ یا تصویر دسک‌تاپ در رایانه‌ها نیز شناخته می‌شود) یک تصویر دیجیتالی (عکس، طراحی و غیره) است که به عنوان پس‌زمینه تزئینی یک رابط کاربری گرافیکی بر روی صفحه‌نمایش رایانه، تلفن هوشمند یا رایانه استفاده می‌شود.

والپیپر گربه های کیوت عشقولانه

والپیپر گربه های کیوت عشقولانه

والپیپر موبایل قصر سیندرلا

والپیپر موبایل قصر سیندرلا

والپیپر هلوکیتی باحال برای ایفون

والپیپر هلوکیتی باحال برای ایفون

 

دستگاه الکترونیکی دیگر در رایانه، تصاویر پس زمینه به طور کلی روی دسکتاپ استفاده می شود، در حالی که در تلفن همراه به عنوان پس زمینه برای صفحه اصلی عمل می کنند. اگرچه اکثر دستگاه‌ها دارای یک تصویر پس‌زمینه پیش‌فرض هستند، دستگاه‌های مدرن معمولاً به کاربران اجازه می‌دهند تا به صورت دستی تصویر پس‌زمینه یا والپیپر موبایل را تغییر دهند.

اصطلاح "پس زمینه" در ویندوز مایکروسافت قبل از ویندوز XP استفاده می شد (در ویندوز XP و بعد از آن، "پس زمینه دسکتاپ" نامیده می شود). در همین حال، macOS از آن به عنوان "تصویر دسکتاپ" یاد می کند. در سیستم‌های قدیمی‌تر که اجازه می‌دادند الگوهای تکراری کوچک به‌عنوان تصاویر پس‌زمینه تنظیم شوند، از اصطلاح الگوی دسکتاپ استفاده می‌شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد